PokeDungeon
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
PokeDungeon

Witamy na PokeDungeon! Wyrusz w fascynujący świat pełen niezwykłych stworzeń! W razie jakichkolwiek pytań proszę zwracać się do Administratorów.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Abilities

Go down 
AutorWiadomość
Darkness

Darkness


Liczba postów : 40
Points : 104
Join date : 28/07/2014

Abilities Empty
PisanieTemat: Abilities   Abilities EmptyPią Maj 05, 2017 2:06 pm

ABILITIES A-E






Adaptability - Zwiększa STAB z 50% do 100%
Aerilate - Ruchy typu normalnego otrzymują typ latający. Ruchy typu latającego mają zwiększoną moc o 20%
Aftermath - Posiadacz tej umiejętności po padnięciu zabiera przeciwnikowi 1/10 jego maksymalnego HP. Nie działa w walkach 1vs1 lub jeśli przeciwnik ma umiejętność Damp.
Analytic - Jeśli szybkość użytkownika jest niższa niż przeciwnika, to jego ruchy zadają 20% więcej obrażeń.
Anger Point - Jeśli użytkownik zostaje trafiony ciosem krytycznym, to jego statystyka ataku podwaja się. Działa raz na walkę.
Anticipation - Użytkownik wyczuwa jeśli przeciwnik ma ruch super efektywny lub OHKO. Trener otrzymuje komunikat co to za ruch.
Ruch ten zadaje 25% mniej obrażeń.

Arena Trap - Uniemożliwia ucieczkę lub zmianę pokemona. Nie działa na pokemony typu duchowego.
Aroma Veil - Użytkownik jest odporny na sen; ruchy: Attract, Encore, Taunt, Torrent, Disable, Heal Block oraz umiejętności: Cute Charm, Cursed Body.
Aura Break - Blokuje umiejętności Fairy Aura i Dark Aura oraz ruch Aura Sphere.
Bad Dreams - W trakcie snu przeciwnik traci 1/12 maksymalnego HP co rundę.
Battery - Zwiększa siłę specjalnych ruchów sojuszników o typie elektrycznym, swoją oraz ruchów elektrycznych o 25%
Battle Armor - Chroni przed krytycznymi uderzeniami. Zwiększa statystykę ataku i specjalnego ataku o 5%.
Beast Boost - Co turę użytkownik ma 30% szans na zwiększenie swojej najwyższej statystyki o jeden poziom.
Jeśli użytkownik pokona przeciwnika, jego najwyższa statystyka oraz jedna losowa wzrasta o jeden poziom.

Berserk - Zwiększa swoją statystykę specjalnego ataku o dwa poziomy, gdy HP spadnie poniżej 50%
Big Pecks - Chroni przed zmniejszeniem ataku i defensywy.
Blaze - Zwiększa moc ognistych ruchów o 40% gdy HP jest poniżej 30%.
Bulletproof - Chroni przed ruchami kulistymi i bombowymi*
Cheek Pouch - Po zjedzeniu jagody regeneruje 20% maksymalnego HP. Można użyć maksymalnie 2 razy na walkę.
Chlorophyll - Zwiększa statystykę szybkości o 50% w trakcie słońca.
Clear Body - Chroni użytkownika przed zmianami statystyk wywołanymi przez przeciwnika
Cloud Nine - Blokuje efekt pogody.
Color Change - Użytkownik zmienia swój typ, na taki sam jakim został uderzony przez przeciwnika.
Comatose - Użytkownik śpi, lecz nadal może atakować.
Competitive - Zwiększa statystykę specjalnego ataku o dwa poziomy za każde obniżenie jakiejś statystyki przez przeciwnika o jeden poziom
Compound Eyes - Zwiększa celność ruchów o 20%
Contrary - Sprawia, że zmiany statystyk są odwrotne.
Corrosin - Użytkownik może zatruć wszystkie pokemony nie zważywszy na typ. Wyjątkiem są pokemony z umiejętnością Immunity lub które już posiadają jakiś status.
Cursed Body - Ma 20% szans na zablokowanie ataku od którego oberwał przez 10 tur. Maksymalnie można zablokować 1 atak.
Cute Charm - Ma 30% szans za zakochanie jeśli użytkownik uderzy ruchem sprawiającym kontakt oraz jest innej płci.
Damp - Uniemożliwia przeciwnikowi użycie ruchów Self-Destruct oraz Explosion. Chroni również przed umiejętnością Aftermath.
Dancer - Kopiuje taneczne ruchy** pokemonów. Zwiększa ich moc o 20%
Dark Aura - Wzmacnia moc ruchów typu mrocznego wszystkich pokemonów o 50%.
Defiant - Zwiększa statystykę ataku o dwa poziomy za każde obniżenie jakiejś statystyki przez przeciwnika o jeden poziom
Delta Stream - Blokuje efekt pogody. Ruchy lodowe, kamienne i elektryczne zadają 50% mniej obrażeń
Desolate land - Wprowadza efekt słonecznego dnia. Ruchy wodne zadają 80% mniej obrażeń.
Disguise - Przeciwnik nie otrzymuje obrażeń od pierwszego ataku. Zwiększa statystykę ataku i specjalnego ataku o jeden poziom po pierwszych obrażeniach.
Download - Zwiększa statystykę ataku lub specjalnego ataku o jeden poziom. Zwiększa tą statystykę która jest bardziej opłacalna (att-def <=> sp.att-sp.def)
Drizzle - Wprowadza efekt deszczu
Drought - Wprowadza efekt słonecznego dnia.
Dry Skin - W deszczu lub zaatakowany ruchem typu wodnego regeneruje 1/16 maksymalnego HP. W trakcie słońca traci 1/32 HP, a ruchy ogniste zadają mu 25% więcej obrażeń.
Early Bird - Ma 60% szans na wybudzenie się ze snu się zamiast tradycyjnych 30%
Effect Spore - Użytkownik uderzony ruchem sprawiającym kontakt posiada 10% szans na sparaliżowanie, uśpienie lub zatrucie przeciwnika (10% liczone dla każdego statusu osobno)
Electric Surge - Wprowadza efekt Electric Terrain
Emergency Exit - Zmienia się z innym pokemonem lub ucieka z walki gdy HP spada poniżej 30%




*Ruchy kuliste i bombowe - Aura Shpere, Barrage, Egg Bomb, Electro Ball, Energy Ball, Focus Blast, Ice Ball, Magnet Bomb, Mist Ball, Mud Bomb, Octazooka, Pollen Puff, Rock Blast, Rock Wrecker, Searing Shot, Seed Bomb, Shadow Ball, Sludge Bomb, Weather Ball, Zap Cannon
**Ruchy taneczne - Feather Dance, Fiery Dance, Dragon Dance, Lunar Dance, Petal Dance, Revelation Dance, Quiver Dance, Swords Dance, Teeter Dance


Ostatnio zmieniony przez Darkness dnia Nie Maj 07, 2017 12:33 pm, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
Darkness

Darkness


Liczba postów : 40
Points : 104
Join date : 28/07/2014

Abilities Empty
PisanieTemat: Re: Abilities   Abilities EmptyPią Maj 05, 2017 3:11 pm

ABILITIES F-L







Fairy Aura - Wzmacnia moc ruchów typu wróżkowego wszystkich pokemonów o 50%.
Filter - Ruchy super efektywne zadają użytkownikowi 25% mniej obrażeń.
Flame Body - Zaatakowany przez ruch sprawiający kontakt ma 30% szans na podpalenie. Skraca podwójnie czas wyklucia jajka jeśli pokemon jest w drużynie.
Flare Boost - Jeśli użytkownik jest podpalony jego statystyka specjalnego ataku wzrasta o 3 poziomy, zaś statystyka szybkości o 1 poziom.
Flash Fire - Zwiększa moc ruchów ognistych o 50%, gdy został zaatakowany atakiem typu ognistego. Ruchy ogniste są na niego nieskuteczne.
Flower Gift - Użytkownik oraz sojusznicy mają zwiększony atak i specjalny atak o 1 poziom w trakcie słonecznego dnia.
Flower Veil - W trakcie trwania słonecznego dnia chroni pokemony trawiaste przed zmianami statusu.
Fluffy - Zwiększa statystykę defensywy o 50%. Ruchy ogniste zadają 20% więcej obrażeń.
Forecast - Zmienia typ oraz wygląd Castforma.
Forewarn - Na początku walki użytkownik może powiadomić trenera o jednym z silniejszych ruchów przeciwnika. Ruch ten ma zmniejszoną moc wobec użytkownika o 30%
Friend Guard - Zmniejsza obrażenia otrzymywane przez sojuszników o 25%
Frisk - Przedmiot przeciwnika traci użyteczność. Nie dotyczy kamieni Mega-ewolucyjnych.
Full Metal Body - Chroni użytkownika przed zmianami statystyk wywołanymi przez przeciwnika. Otrzymuje 20% mniej obrażeń od ruchów fizycznych.
Fur Coat - Zmniejsza otrzymywane obrażenia od ruchów fizycznych o 50%.
Gale Wings - Zwiększa moc ruchów latających o 20%. W trakcie używania tych ruchów szybkość jest zwiększona o 2 poziomy (po zakończeniu ruchu typu latającego szybkość wraca do normalności.
Galvanize - Ruchy typu normalnego otrzymują typ elektryczny. Ruchy typu elektrycznego mają zwiększoną moc o 20%
Gooey - Użytkownik uderzony ruchem sprawiającym kontakt obniża przeciwnikowi szybkość o 1 poziom. Ruchy sprawiające kontakt zadają 10% mniej obrażeń.
Grass Pelt - Zwiększa obronę i specjalna obronę o 30% w trakcie działania Grassy Terrain.
Grassy Surge - Wprowadza efekt Grassy Terrain.
Guts - Zwieksza statystykę ataku o 50% jeśli użytkownik jest podpalony, zatruty, sparaliżowany; pod wpływem Attract, Encore, Taunt, Torrent, Disable, Heal Block lub umiejętności: Cute Charm, Cursed Body.
Harvest - Co turę użytkownik posiada 15% szans na odnowienie jagody którą zużył w tej walce. W trakcie słonecznego dnia szans ta wynosi 30%
Healer - Użytkownik  ma 30% szans co turę na uleczenie zmian statusowych swoich i sojuszników.
Heatproof - Ruchy ogniste zadają użytkownikowi 60% mniej obrażeń.
Heavy Metal - Podwaja wagę użytkownika.
Huge Power - Zwiększa statystykę ataku użytkownika o 50%
Hustle - Zwiększa statystykę ataku o 50%, lecz obniża celność o 15%
Hydration - Leczy zmiany statusowe w deszczu.
Hyper Cutter - Chroni przed zmniejszeniem ataku. Zwiększa statystykę ataku o 5%.
Ice Body - W trakcie gradu użytkownik leczy 1/20 maksymalnego HP co turę.
Immunity - Użytkownik nie może zostać zatruty. Chroni przed umiejętnością Corrosian
Infiltrator - Ignoruje efekt Light Screen, Reflect, Safeguard, Mist, Aurora Veil oraz Substitute.
Innards Out - Gdy użytkownik pada nieprzytomny zadaje obrażenia według wzoru (obrażenia otrzymane od ruchu kończącego*10+12). Nie działa w walkach 1vs1.
Inner Focus - Chroni przed oszołomieniem. Focus Energy zwiększa szanse na ciosy krytyczne o 2 poziomy (Zamiast tradycyjnie o 1 poziom). Ruchy Focus Blast i Focus Punch zadają 10% więcej obrażeń.
Insomnia - Chroni przed uśpieniem.
Intimidate - Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy.
Iron Barbs - Przeciwnik atakujący użytkownika ruchem sprawiającym kontakt otrzymuje obrażenia równe 1/20 maksymalnego HP. Ruchy kuliste* zadają 25% mniej obrażeń.
Iron Fist - Ruchy bazujące na ciosach** zadają 50% więcej obrażeń.
Justified - Uderzony ruchem typu mrocznego zwiększa statystykę ataku przeciwnika o 2 poziomy. W walce z pokemonem typu mrocznego wszystkie statystyki wzrastają o 5%.
Keen Eye - Chroni przed zmniejszeniem celności. Ignoruje zmiany zdolności uników przeciwnika.
Levitate - Użytkownik odporny jest na ruchy typu ziemnego; Sky Drop; ruchy hazardowe, ruchy "Terrain" oraz umiejętność Arena Trap
Lightning Rod - Absorbuje wszelkie ruchy elektryczne, przy czym zwiększa swoją statystykę specjalnego ataku. Ruchy elektryczne nieefektywne.
Limber - Chroni przed paraliżem.
Liquid Ooze - Ruchy leczące przeciwnika***, zabierają mu życie.
Liquid Voice - Ruchy bazujące na dźwięku**** zmieniają swój typ na wodny. Ruchy te mają zwiększoną moc o 20%
Long Reach - Ruchy nie sprawiają kontaktu. Ruchy fizyczne mają zwiększoną szansę na cios krytyczny z 4% na 20%





*Ruchy Kuliste - Aura Shpere, Barrage, Electro Ball, Energy Ball, Focus Blast, Ice Ball, Mist Ball, Octazooka, Rock Blast, Rock Wrecker, Shadow Ball, Weather Ball, Zap Cannon.
**Ruchy bazujące na ciosach - Bullet Punch, Comet Punch, Dizzy Punch, Drain Punch, Dynamic Punch, Fire Punch, Focus Punch, Ice Hammer, Hammer Arm, Ice Punch, Mach Punch, Mega Punch, Meteor Mash, Power-Up Punch, Shadow Punch, Sky Uppercut, Thunder Punch

***Ruchy leczące przeciwnika - Absorb, Drain Punch, Draining Kiss, Dream Eater, Giga Drain, Horn Leech, Leech Life, Leech Seed, Mega Drain, Oblivion Wing, Parabolic Charge.
****Ruchy bazujące na dźwięku - Boomburst, Bug Buzz, Chatter, Clanging Scales, Confide, Disarming Voice, Echoed Voice, Grass Whistle, Growl, Heal Bell, Hyper Voice, Metal Sound, Noble Roar, Parting Shot,Perish Song, Relic Song, Roar, Round, Screech, Sing, Snarl, Snore, Sparkling Aria, Supersonic, Uproar.


Ostatnio zmieniony przez Darkness dnia Nie Maj 07, 2017 1:13 pm, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
Darkness

Darkness


Liczba postów : 40
Points : 104
Join date : 28/07/2014

Abilities Empty
PisanieTemat: Re: Abilities   Abilities EmptySob Maj 06, 2017 5:03 pm

ABILITIES M-R








Magic Bounce - Odbija wszelkie ruchy statusowe
Magic Guard - Użytkownik otrzymuje obrażenie jedynie od ruchów fizycznych i specjalnych.
Magician - Użytkownik gdy zostaje zaatakowany kradnie przedmiot przeciwnika. Nie może ukraść kamieni Mega-ewolucyjnych oraz kryształów-Z.
Magma Armor - Zaatakowany przez ruch sprawiający kontakt ma 40% szans na podpalenie. Skraca podwójnie czas wyklucia jajka jeśli pokemon jest w drużynie. Chroni przed zamrożeniem. Ruchy wodne zadają 15% mniej obrażeń.
Marvel Scale - Jeśli użytkownik ma nałożony jakikolwiek status, jego statystyka defensywy wzrasta o 50%.
Mega Launcher - Ruchy pulsacyjne, kuliste i bombowe* zadają 25% więcej obrażeń. Heal Pulse leczy 15% HP użytkownika i 30% HP sojuszników.
Merciless - Szansa na cios krytyczny wobec zatrutego przeciwnika wynosi 30% (zamiast tradycyjnych 4%)
Minus - Zwiększa statystykę specjalnego ataku o 3 stopnie, jeśli na polu walki znajduje się pokemon z umiejętnością Plus.
Misty Surge - Wprowadza efekt Misty Terrain.
Mold Breaker - Umiejętności przeciwników wpływające na ruchy użytkownika są ignorowane.
Moody - Co turę użytkownik ma 40% szans na zwiększenie losowej statystyki o jeden poziom, ale również 20% szans na obniżenie losowej statystyki o 1 poziom (również swojej).
Motor Drive - Użytkownik trafiony ruchem elektrycznym zwiększa swoją szybkość o jeden poziom, zaś uderzony ruchem ognistym ma 35% szans na zwiększenie szybkości także o jeden poziom.
Moxie - Użytkownik co turę ma 15% szans na zwiększenie swojej statystyki ataku o jeden poziom. Jeśli użytkownik pokona przeciwnika, jego atak wzrasta o dwa poziomy.
Multiscale - Jeżeli użytkownik ma powyżej 75% HP to obrażenia jakie otrzymuje są zmniejszone o 25%.
Multitype - Zmienia typ na typ płyty lub kryształu-Z jaki trzyma. STAB zwiększony z 50% na 75%. Ruchy super-efektywne zadają 30% mniej obrażeń.
Mummy - Zmienia umiejętność przeciwnik na Mummy jeśli ten użyje ruchu kontaktowego na użytkowniku.
Natural Cure - Leczy zmiany statusowe po walce. Ruchy leczące leczą 20% więcej obrażeń.
No Guard - Ruchy użytkownika zawsze trafiają.
Normalize - Ruchy normalne zadają 25% więcej obrażeń.
Overcoat - Użytkownik jest odporny na ruchy pyłkowe**, obrażenia od burzy piaskowej, śniezycy oraz na umiejętność Effect Spore.
Overgrow - Zwiększa moc trawiastych ruchów o 40% gdy HP jest poniżej 30%.
Own Tempo - Chroni użytkownika przed otępieniem i oszołomieniem.
Parental Bond - Użytkownik atakuje dwa razy jednym ruchem (Raz 100% obrażeń, drugi raz 20%)
Pickpocket - Kradnie przedmiot użytkownika. Ruchy mroczne zadają 10% więcej obrażeń.
Pixilate - Ruchy typu normalnego otrzymują typ wróżkowy. Ruchy typu wróżkowego mają zwiększoną moc o 20%
Plus - Zwiększa statystykę specjalnego ataku o 3 stopnie, jeśli na polu walki znajduje się pokemon z umiejętnością Minus.
Poison Heal - Użytkownik podczas zatrucia regeneruje sobie 1/16 maksymalnego HP co rundę.
Poison Point - Użytkownik zaatakowany przez ruch sprawiający kontakt ma 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Touch - Użytkownik uderzając przeciwnika ruchem sprawiającym kontakt ma 20% szans na zatrucie go.
Power Construct - Zmienia formą Zygarde, w formę 'Complete', gdy ta ma poniżej 50% HP.
Power of Alchemy - Kopiuję umiejętność pokonanego przeciwnika. Ruchy trujące zadają 20% więcej obrażeń.
Prankster - Zwiększa celność ruchów statusowych o 20%. Ruchy typu duchowego zadają 10% więcej obrażeń..
Primordial Sea - Wprowadza efekt deszczu. Ruchy ogniste zadają 80% mniej obrażeń.
Prism Armor - Ruchy super efektywne zadają użytkownikowi 40% mniej obrażeń.
Protean - Użytkownik zmienia typ na typ ruchu jaki ostatnio użył. STAB zwiększony z 50% na 60%.
Psychic Surge - Wprowadza efekt Psychic Terrain.
Queenly Majesty - Chroni przed ruchami z priorytetem. Otrzymuje 10% mniej obrażeń.
Quick Feet - Zmiana statusu nałożona na użytkownika zwiększa jego szybkość.
Rain Dish - Podczas deszczu regeneruje 1/20 maksymalnego HP.
Rattled - Ruchy mroczne, duchowe, robacze i smocze zwiększają statystykę szybkości o 2 poziomy.
Reckless - Zwiększa moc ruchów z rykoszetem o 25%
Refrigerate - Ruchy typu normalnego otrzymują typ lodowy. Ruchy typu lodowego mają zwiększoną moc o 20%
Regenerator - Co rundę regeneruje 1/32 maksymalnego HP. Podczas zmiany użytkownika w walce i ponownym jego przywołaniu, regeneruje 50% maksymalnego HP.
Rivalry - Obrażenia w walce z przeciwnikiem tej samej płci są zwiększone o 25%.
RKS System - Zmienia typ na typ dysku pamięci jaki trzyma. STAB zwiększony z 50% na 62.5%. Ruchy super-efektywne zadają 15% mniej obrażeń.
Rock Head - Chroni użytkownika przed rykoszetem.
Rough Skin - Przeciwnik atakujący użytkownika ruchem sprawiającym kontakt otrzymuje obrażenia równe 1/12 maksymalnego HP.



*Ruchy pulsacyjne, kuliste i bombowe - Aura Shpere, Barrage, Dark Pulse, Dragon Pulse, Egg Bomb, Electro Ball, Energy Ball, Focus Blast, Heal Pulse, Ice Ball, Magnet Bomb, Mist Ball, Mud Bomb, Octazooka, Origin Pulse, Pollen Puff, Rock Blast, Rock Wrecker, Searing Shot, Seed Bomb, Shadow Ball, Sludge Bomb, Water Pulse, Weather Ball, Zap Cannon
**Ruchy pyłkowe - Cotton Spore, Poison Powder, Powder, Sleep Powder, Spore, Stun Spore


Ostatnio zmieniony przez Darkness dnia Nie Maj 07, 2017 2:08 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Darkness

Darkness


Liczba postów : 40
Points : 104
Join date : 28/07/2014

Abilities Empty
PisanieTemat: Re: Abilities   Abilities EmptyNie Maj 07, 2017 12:34 pm

ABILITIES S-S





Sand Force - Ruchy ziemne, kamienne i stalowe mają zwiększoną moc o 15% w trakcie burzy piaskowej. Nie otrzymuje obrażeń od burzy piaskowej.
Sand Ruch - Podwaja statystykę szybkości w trakcie burzy piaskowej.
Sand Stream - Przywołuje burzę piaskową.
Sand Veil - Zwiększa uniki w trakcie burzy piaskowej o 2 poziomy.
Sap Sipper - Zwiększa statystykę ataku o 2 poziomy,gdy użytkownik trafiony jest ruchem trawiastym. Ruchy trawiaste nie zadają obrażeń.
Schooling - Zmienia formę Wishiwashiego z 'Solo' na 'Schooling'. Poniżej 20% maksymalnego HP wraca do formy 'Solo;.
Scrappy - Ruchy typu walczącego i normalnego, zadają obrażenia pokemonom typu duchowego.
Serene Grace - Podwaja szanse na efekt poboczny ruchów
Shadow Shield - Jeżeli użytkownik ma powyżej 65% HP to obrażenia jakie otrzymuje są zmniejszone o 35%.
Shed Skin - Użytkownik co turę ma 30% szans na uleczenie się ze statusu.
Sheer Force - Usuwa efekt poboczny ruchów, lecz zwiększa ich moc o 25%.
Shell Armor - Chroni przed ciosami krytycznymi. Zwiększa statystykę defensywy i specjalnej defensywy o 5%.
Shields Down - Zmienia formę Miniora na formę 'Shield'. Chroniony jest wtedy przed wszelkimi zmianami statusowymi. Gdy HP spadnie poniżej 50% wraca do formy 'Core'.
Simple - Podwaja zmiany statystyk użytkownika.
Skill Link - Ruchy uderzające kilka razy uderzają maksymalną ilość razy.
Slush Rush - Podwaja statystykę szybkości podczas gradu.
Sniper - Ciosy krytyczne mają moc zwiększoną o 200% (zamiast tradycyjnych 100%)
Snow Cloak - Zwiększa uniki w trakcie gradu o 2 poziomy.
Snow Warning - Przywołuje grad.
Solar Power - W trakcie słonecznego dnia statystyka specjalnego ataku użytkownika wzrasta o 50%, lecz traci on 1/20 HP co rundę.
Soul-Heart - Co turę użytkownik ma 30% szans na zwiększenie swojej statystyki specjalnego ataku o 1 poziom. Jeśli jakiś pokemon padnie, statystyka specjalnego ataku użytkownika wzrasta o 1 poziom
Soundproof - Chroni przed ruchami bazującymi na dźwięku*
Speed Boost - Użytkownik co turę ma 20% szans na zwiększenie swojej statystyki szybkości o jeden poziom.
Stamina - Użytkownik uderzony ruchem kontaktowym zwiększa swoją statystykę obrony o 1 poziom.
Static - Użytkownik zaatakowany przez ruch sprawiający kontakt ma 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Steadfast - Użytkownik zwiększa swoją statystykę szybkości oraz ataku o 2 poziomy, gdy zostaje oszołomiony.
Steelworker - Ruchy stalowe zadają 50% więcej obrażeń.
Stench - Użytkownik zaatakowany przez ruch sprawiający kontakt ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Sticky Hold - Użytkownik nie może zostać pozbawiony przedmiotu, którego trzyma.
Storm Drain - Zwiększa statystykę specjalnego ataku o 2 poziomy,gdy użytkownik trafiony jest ruchem wodnym. Ruchy wodne nie zadają obrażeń.
Strong Jaw - Ruchy bazujące na gryzieniu** zadają 50% więcej obrażeń.
Super Luck - Szansa na cios krytyczny wzrasta trzykrotnie.
Surge Surfer - Podwaja prędkość w trakcie Electric Terrain
Swarm - Zwiększa moc robaczych ruchów o 40% gdy HP jest poniżej 30%.
Swift Swim - Podwaja prędkość w trakcie deszczu
Synchronize - Zmiana statusowa nałożona na użytkownika, przechodzi też na przeciwnika. Zamrożenie nie przechodzi na przeciwnika.




*Ruchy bazujące na dźwięku - Boomburst, Bug Buzz, Chatter, Clanging Scales, Confide, Disarming Voice, Echoed Voice, Grass Whistle, Growl, Heal Bell, Hyper Voice, Metal Sound, Noble Roar, Parting Shot,Perish Song, Relic Song, Roar, Round, Screech, Sing, Snarl, Snore, Sparkling Aria, Supersonic, Uproar.
**Ruchy bazujące na gryzieniu - Bite, Crunch, Fire Fang, Hyper Fang, Ice Fang, Poison Fang, Psychic Fangs, Thunder Fang
Powrót do góry Go down
Darkness

Darkness


Liczba postów : 40
Points : 104
Join date : 28/07/2014

Abilities Empty
PisanieTemat: Re: Abilities   Abilities EmptyNie Maj 07, 2017 1:23 pm

ABILITIES T-Z




Tangled Feet - Użytkownik w trakcie otępienia ma zwiększoną zdolność uników do 30%
Tangling Hair - Użytkownik uderzony ruchem sprawiającym kontakt obniża przeciwnikowi szybkość o 2 poziomy.
Technician - Ruchy o mocy bazowej 60 (lub mniej) mają moc bazową zwiększoną o 50%
Teravolt - Umiejętności przeciwników wpływające na ruchy użytkownika są ignorowane. Ruchy elektryczne zadają 25% więcej obrażeń.
Thick Fat - Zmniejsza obrażenia otrzymywane od ruchów ognistych i lodowych o 40%
Tinted Lens - Zwiększa moc ruchów 'mało-efektywnych' o 50%
Torrent - Zwiększa moc wodnych ruchów o 40% gdy HP jest poniżej 30%.
Tough Claws - Zwiększa moc ruchów sprawiających kontakt o 20%
Toxic Boost - Zwiększa statystykę ataku o 40% gdy użytkownik jest zatruty.
Trace - Kopiuje umiejętność przeciwnika.
Triage - Zwiększa wartość regenerowanego HP o 50%.
Truant - Statystyka ataku użytkownika zmniejszona jest o 50%. Wraca do normy gdy użytkownikowi zostało 20% HP. Uderzenie użytkownika ciosem krytycznym skutkuje tym, iż jego następny atak zada normalne obrażenia +20%
Turboblaze - Umiejętności przeciwników wpływające na ruchy użytkownika są ignorowane. Ruchy ogniste zadają 25% więcej obrażeń
Unaware - Zmiany statystyk przeciwnika są ignorowane przez użytkownika.
Victory Star - Zwiększa celność swoją i przeciwników o 30%. Statystyka ataku i specjalnego ataku wzrasta o 15%.
Volt Absorb - Uderzony ruchem elektrycznym regeneruje 1/8 swojego HP. Ruchy elektryczne nieskuteczne.
Water Absorb - Uderzony ruchem wodnym regeneruje 1/8 swojego HP. Ruchy wodne nieskuteczne.
Water Bubble - Ataki wodne mają zwiększoną moc bazową o 60%. Ruchy ogniste zadają 75% mniej obrażeń. Chroni przed poparzeniem.
Water Compaction - Użytkownik uderzony ruchem wodnym zwiększa swoją obronę i specjalną obronę o 2 poziomy.
Water Veil - Chroni przed poparzeniem. Ruchy ogniste zadają 20% mniej obrażeń.
Weak Armor - Użytkownik uderzony ruchem super efektywnym zmniejsza statystykę obrony o 1 poziom, ale zwiększa statystykę ataku o 2 poziomy oraz szybkości o 1 poziom.
Wonder Guard - Ruchy 'mało-efektywne' i efektywne zadają użytkownikowi 75% mniej obrażeń, zaś 'super-efektywne 25% mniej.
Wonder Skin - Ruchy statusowe mają zmniejszoną o 50% celność wobec użytkownika.
Zen Mode - Darmanitan po stracie 80% maksymalnego HP zmienia się w formę 'Zen'. W formie 'Zen' ruchy 'super-efektywne' zadają 20% mniej obrażeń, chroniony jest od statusów oraz co rundę regeneruje 1/25 maksymalnego HP. Gdy HP wzrośnie z powrotem do powyżej 20%, wraca do zwykłej formy.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Abilities Empty
PisanieTemat: Re: Abilities   Abilities Empty

Powrót do góry Go down
 
Abilities
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
PokeDungeon :: Pokedex-
Skocz do: